petek, 14. september 2012

kolekcija For Boys

Pozdravček vsem...v moji kvačkalnici je tokrat nastalo nekaj malega tudi za fantke. Ampak res bolj malo...res da je idej in načrtov ogromno, ampak volje in časa za delo kar ni in ni. Kar naprej nas spremljajo neke viroze in gripe in prava ''sezona'' se niti začela še ni...no, bomo tudi to pregnali, saj prihaja jesen (ki jo imamo pri nas zelo radi). Da ne bom toliko govoričila (vsake toliko tudi mene malo zanese) vam pokažem te male cukre.

So Boys Splish Splash


So Boys Soft Brown

So Boys Trip Trap


A niso cukri? Vsak modelček je sam po sebi unikat, vsi pa so izdelani iz kakovostne 100% akrilične volne. Vsak modelček lahko naredim v želeni velikosti in barvi. Kdor bi jih želel kupiti oziroma nekomu podariti, mi lahko piše na e-mail: petrascreations@gmail.com .

Lep ustvarjalni pozdravček do prihodnjič! xxx 

1 komentar:

  1. iii kako kjuti copatki, eden lepši od drugega! Lepo ti gre od rok! Pozimi se bom tudi jaz začela učiti kvačkati, saj mi postaja čedalje bolj všeč :-))

    OdgovoriIzbriši