sreda, 16. maj 2012

Preprosta ''hitronarejena'' frizura

En lep pozdravček vsem. Ker sem že v profilu (in v 1.objavi) napisala, da uživam v izdelovanju frizur (še posebej kadar mi moji modeli dovolijo, da na njihovih glavicah ustvarjam po želji :)...danes objavljam preprosto, praktično, ''zavseletnečaseprimerno'' frizuro. Sicer je tale nastala že kar nekaj časa nazaj, ampak...ker takrat še nisem blogala vam jo pokažem danes. 

Ker sem ''mahnjena'' na raznorazne kitke...sem tokrat naredila dve francoski kiti, na vrhu speti v rep, ki sem ga ovila v figo, dodala rožico in voila...frizura narejena.

Postopek je zelo enostaven: najprej sem naredila spodnjo kito...začela sem spodaj in jo pletla proti vrhu, nekje na sredini glave sem jo zavezala v rep. Nato...  

 ...sem spletla še eno na vrhu (od čela proti sredini glave), na sredini sem spela obe v en rep. Rep sem ovila in ga s par sponkami spela v figo, dodala rožico in moja ''modelka'' je spet bila vesela, da ima novo, ''malo posebno'' frizuro.   

Punce, provajte same in mi napišite kako vam je šlo. Jaz pa vam prihodnjič pokažem kaj sem še lepega ustvarjala...medtem pa...zanimajte se za življenje, kakršnega vidite: za ljudi, stvari, glasbo - svet je tako bogat, tako prepoln sijajnih zakladov, čudovitih duš in zanimivih ljudi...in vse to čaka prav na nas. xxx

Ni komentarjev:

Objavite komentar