sobota, 19. maj 2012

Čestitka za sv.krst

Pozdrav vsem...zame je danes prav poseben dan, saj se prvič prijavljam na ustvarjalni izziv CRAFT-alnice (1.slovesnki blog izziv)...kjer navdiha za ustvarjanje ne manjka. Craft-alnico spremljam že več časa...vendar mi nikoli ni uspelo, da bi tudi sama prijavila kakšen moj izdelek...do danes. Ker je tokratna tema izziva (že 56. po vrsti) - Manj je več...na izziv prijavljam tole čestitko: 
Čestitka je izdelana za sveti krst. Poleg napisa sem dodala ''samo'' pentljo in zvezdico...da bo pravšnja za izziv:)...Tildi pa sem dodala še nosek in usta, ker je moj dragi pokomentiral, da ji sicer nekaj manjka...ni kej včasih je treba slišat tudi moško mnenje:).

Moji dve princeski sta že tukaj in mi ''pomagata'' tipkati tale post...tako, da počasi zaključujem. Lep vikend vsem...po dolgem času je spet sončen in vroč...izkoristite ga za druženje. xxx

6 komentarjev:

  1. Čestitke za prvo objavo... Voščilnica pa je krasna! Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito in zelo nežno voščilnico si naredila :-))
    Zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobrodošla :).
    Voščilnica je tako ljubka. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh hvala vsem za tako krasne komentarje...in dobrodošlico:).

    OdgovoriIzbriši
  5. Super objava, prva je vedno nekaj posebnega. Čestitka pa je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobrodošla med nami, prvič je najtežje. Pričakujemo te še večkrat.

    Hvala, da si se nam pridružila v izzivu; Lili

    OdgovoriIzbriši