sobota, 14. julij 2012

Rojstnodnevna čestitka...z ''domačimi rož'cami''

Še par dni do dopusta…zato je čas za novo objavo, ampak (žal) še ne za tisto obljubljeno. Tista pride zelo kmalu, vam danes pokažem samo namig.

Trenutno razmišljam kako s seboj na morje vzeti (najraje) cel ustvarjalni kotiček, no mogoče samo delček tega…to bo sicer težko, bomo pa zato veliko ustvarjali z mojimi puncami, tako da domačega ustvarjanja ne bom toliko pogrešala (upam) J. V tej knjigi sem našla cel kup zanimiv ustvarjalnih idej za otroke in prav gotovo nam bo uspelo kaj nareditit (če bomo pridni)…se že veselim.

Če se vrnem k današnji objavi…tole čestitko (in kuvertico) sem naredila za 70.rojstni dan (s fotografijo v mlajši ''izvedbi''). Skoraj vse rožice (razen tiste rdeče) sem sama izdelala (na internetu se dobi ogromno idej kako jih narediti), zato mi je ta čestitka še posebej pri srcu. Poleg tega sem tokrat prvič uporabila šivalni stroj za obrobo, kar čestitki doda poseben pridih.
Tu pa je namig za prihodnjič...ker me je zadnje čase kvačkanje zasvojilo, je nastalo nekaj (zame) novega …le kaj bi to bilo? Prihodnjič več...se vidimo. xxx

1 komentar:

  1. Voščilnica je zelo lepa in tvoje rožice prav tako. Uživajte na počitnicah. Lp

    OdgovoriIzbriši