torek, 21. avgust 2012

Počitnic je konec!

Konec počitnic, (skoraj) konec poletnega uživaštva…spet sem nazaj, polna energije in z novimi (ustvarjalnimi) idejami za prihodnost. In skrajni čas je, da vam razkrijem kaj imam v mislih.

Ker sem vam že v moji zadnji objavi (ki je že več kot mesec nazaj) obljubila, da vam pokažem nekaj (zame) novega (in potem tega nisem storila, ker so me prej ujele počitnice)…vam danes z največjim veseljem razkrivam mojo najnovejšo ljubezen…kvačkanje (ki me je do konca zasvojilo) J…in tako so začeli nastajati moji prvi kvačkani copatki.

Seveda sem v tem mesecu odsotnosti (od virtualnega sveta) ''sprovala'' in skvačkala milijon različnih modelov in ker so tako majhni in srčkani, sem se v njih naravnost zaljubila. In tukaj so roza poletni sandalčki s prstki zunaj...
Moja modelka je bila 9-mesečna pikica...

...z 10, 5 cm dolgo nogico.

Želela jih je pokazati iz vseh strani J...

Fotografirani še brez modelke...


Najlepša hvala moji mali modelki, da se je tako potrpežljivo nastavljala mojemu fotoaparatu.

Se kmalu vidimo z novimi stvaritvami (tudi tistimi iz papirja)...pozdrav vsem. xxx

1 komentar: