nedelja, 3. junij 2012

Spet nazaj...s poročno čestitko

Pozdrav vsem...no, pa sem spet nazaj (vmes smo bili zelo ustvarjalni, pa tudi bolni)...in čas je, da vam pokažem kaj smo v teh dneh ustvarjali. Ker so zadnji mesec poroke glavna tematika ustvarjanja, je nastalo veliko izdelkov na to temo. In ker je ena izmed porok mimo, vam danes že lahko pokažem čestitko s kuverto, ki je nastala posebej za par, ki se je poročil včeraj.

Imela sem proste roke pri izbiri barv, tako da je čestitka nastala v (meni ljubi) roza barvi. Skvačkane rožice so moje delo, ostali dodatki iz trgovine.
Poleg čestitke je nastala še tale kuvertica...
 Tako pa izgleda notranjost čestitke...
Vam pa prihodnjič pokažem še frizuro, ki sem jo naredila povabljenki (za katero sem naredila tole čestitko). Do takrat...imejte se radi. xxx

1 komentar: