sobota, 9. junij 2012

Darilo za vzgojiteljice

Pozdrav vsem...sem že nazaj, ker vam danes želim pokazati, kaj smo starši poklonili vzgojiteljicam v vrtcu ob zaključku šolskega leta. In ker imam dve punci, ki imata vsaka svoji dve vzgojiteljici (oz. vzgojiteljico in pomočnico), smo seveda pripravili malenkost za vse štiri...in kako zraven darilca dodati seznam vseh otrok in majhno zahvalo? Preprosto...za to je bila odgovrna moja ustvarjalna duša :).

Ker sta pri moji 2-letnici vzgojiteljici mladi (zelo prijazni) damici, sem vsaki naredila takole mladostno čestitko z motivom ''čajanka'' (čaj namreč obožujeta, zato v njihovi igralnici vedno tako prijetno diši). Rožici sem sama skvačkala (to je moja strast), ostali dodatki kupljeni. Čestitka se odpira na obe strani, zaprta s ''paskom'', na katerega je pritrjen motiv. Znotraj pa seznam vseh otrok in majhna zahvala.  

 



Pri moji 4-letnici sta vzgojiteljici malce starejši, zato sem jima pripravila takšen okrogel kartonček v vintage izgledu...s preprostim napisom Hvala (in imenom vzgojiteljice) in seznamom vseh otrok. Tudi tukaj sem rožici sama skvačkala. Kartonček smo nato zavezali na kuvertico z darilnim bonom....vzgojiteljici sta bili vidno (pozitivno) presenečeni.
Poleg darilca smo vsaki poklonili travniški šopek (kdo bi si mislil, kaj vse lahko dobimo na travniku...bo treba it večkrat :)), ki izgleda tako...
Bilo je enkratno. Hvala super vzgojiteljicam...boljših si ne bi mogla želet za moji dve princeski. xxx

2 komentarja:

  1. Zelo so lepe, tako pisano razigrane. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena!
    Bi se dalo mogoče naročiti pri vas za vzgojiteljice čestitko?
    hvala

    OdgovoriIzbriši