petek, 8. junij 2012

Frizura za ''ohcet''

Pozdrav vsem...kot obljubljeno, danes pokažem frizuro, ki sem jo naredila eni izmed povabljenk na poroko. Ker danes ni ravno moj dan za pisanje (vzrok je verjetno luna, saj veste kaj pravijo; vpliva tri dni prej, tri dni potem...ali pa kar cel teden...pri meni to kar drži :))...bodo danes fotografije (pofotkano z vseh strani) povedale svoje:).

No, vseeno lahko napišem (če bo kdo želel sprovat), da sta na vrhu postrani spleteni dve t.i. danski kiti (ki se pleteta navzven) in dve francoski. Za piko na i, sva dodali vrtnico (ni prava:)), v barvi njene obleke...
...ostali lasje so skodrani (s kodralnikom).

Frizura je uspela...in ker je moja modelka zelo fotogenično dekle, sva naredili cel kup fotografij za spomin, pofotkani iz vseh (možnih) strani:)

Oh, kakšno srečo imam, da mi prijateljice (dobrodošle tudi druge punce) prepustijo svoje lase na ustvarjanje...hvala vam. Lep pozdrav do prihodnjič...kmalu se oglasim. xxx 

Ni komentarjev:

Objavite komentar